租的士開工第一件事大家一定會聯想起的士租金。的士租金我覺得只係其中一個原因,因為車租只係10-20元。我今日唔會特別去討論反正相差唔遠。反而我會考慮更多車租以外的影響。我會更多考慮以下幾點:

取車地點

好多司機認為取車一定近自已,因為方便不用坐多一程車再取車開工。如果有做開Order 就會更加明白,其實開工位置四通八達非常重要。用將軍澳取車作例子,基本上只有兩條路可以離開 (現在三條路),塞車機會高。客源也是其中一個問題,返工客大部分都會去觀塘、九龍灣及過海。但旺角太子就不同了,如果準時開工取車,不塞車客源多方向,太子<>東九龍 (觀塘/九龍灣)、太子<>元朗、太子<>港島。

第二,取車地點最好是可以提供多方向的 Order, 例如太子、旺角。 通常過海、新界或者將軍澳 都會有機會。這非常影響生意額

拍更準時或者車行怎樣處理遲交車問題

拍更(Partner) 非常重要,我相信無人喜歡對方經常遲到吧! 但往往好多打理人處理上不夠認真及嚴肅,又或者怕得失司機吧! 再好的車行都會有害群之馬,車行怎樣對待經常遲到司機應該係責無旁貸。 我相信好的車行/打理 會訂立一定罰則,定立後會毫不猶豫執行。

泊車安全性

間唔中都會有怎日子會早收工,如果泊低部車會唔會高風險被抄牌呢? 因為提早還車萬一有告票基本上是歸司機,即使油尖旺都有會低風險抄牌地方,呢樣要靠個人觀察。

車輛定期維修保養

行內車輛維修保養一般會由日更司機負責,當日留意到問題會到車房檢查及維修。但某些公司為了慳錢,車輛需要修理或潛在危險沒有認真處理。司機需要認清車行處事作風。

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。

The maximum upload file size: 5 MB. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here