首先我想問下:

1. 你願唔願意搵錢?

2. 你願唔願意盡力做?

3. 你係主動還是被動?

呢個三個問題都好重要,好決定你收入!

現在唔使我講大家都知道:

– 街上面人流好少

– order量好少

– 部分人home office , 未返工

個個唔敢出街,點算??

首先你要download 的士apps , 第二步就係放低身段。

當然客人坐的士畀正價係理所當然,不過85 折Order 今時今日係唔可以拒絶。

第一 “車速快係可以彌補好多野”

Okay, 我願意做order, 又可以點做呢? 吓吓客人叫的地點都唔係好啱位, 點接呢?

Apps 機面其實係整個行業的縮影,order 出來的量都反影生意額。其實現在最大的優勢係

“唔塞車” — 即係話你接單的範圍可以去到好大及好遠。

例如

晚上 12點: 我係大圍,我見到馬鞍山出order 去將軍澳,究竟要唔要好呢? 如果唔塞車, 大概12-15分鐘就到。 我都會考慮去

中午 3 點: 我係中環, 如果柴灣有order 出去元朗 (85折), 你會點?? 唔啱位唔做? Sorry, 我都會去做.

我知道機面APPS ORDER 量唔夠多的時候都仍然會選擇去做.

第二 “APPS 會告訴你大部分客人的去向”

開了APPS 後就會知道大部分客人的流向。多留意Order pattern 就會知道自已要去邊到囉客, 咩目的地係對我最有利。

第三 “部車應該停係邊到聽ORDER”

你部車泊係邊決定你接order 的範圍。停車的位置最好可以即時走到唔同區域地點接order. 我自已通常定15鐘時間圈。我會問不停問自已呢個位範圍夠唔夠寛。

假設我係大角咀,我要去荃灣囉order 要幾耐, 去中環囉order 要幾耐, 去青衣囉order 又會係點. 有概念就會接order 時更就手。

以上係小弟小小的分享, 不喜勿插

恩盛車行 – Jack

2866 1888