過去兩週,大家都為口罩而去想不用辦法,口罩抄到$500 一盒。再近少少就超市紙巾被搶購一空。 市場情緒去到一個極點。經驗話畀我哋聽市場開始轉向。 我見過有比較相似的例子係滙豐 (0005) 股票,由於人們過度害怕滙豐會結業,所以大手沽出該股票。 正當去到情緒高漲時,服價由$33 轉向。即使市況唔係特別好,但股價好快轉往後反彈。

的士也是一樣,部分的士由於暫時無司機引致空租十分嚴重。加上昨日首宗的士司機確診個案,個個擔心坐的士。即使減一半車租仍然未有司機願意開工,所以牌價最終向下調整。事實上, 我哋相信公務員會三月頭上班,學生會於三月中復課。現在我哋已經見到市場情緒去到了一個低點。除此之外,大部分的士司機習慣係今天有酒今天醉,積穀防饑意識比較差,當外面情況其實唔係想像中咁可怕,佢地陸續出來開工。空租率會降低。

牌價今日已經輕微回升,報$480萬。 如無意外, 按我上次所講確診個案受控制,死亡個案處於低水平,牌價好快會浮返上水面。

恩盛車行 2866 1888